a a a

Sinu ostukorv on tühi

Ostuinfo

1. Makseviisid
2. Tarneviisid
3. Tagastustingimused

4. Kuidas e-poest osta

 

1. MAKSEVIISID

Mesinduspood.ee e-poes on ostude eest tasumiseks mitmeid võimalusi.

Pangalink

Pangalink on Eesti klientidele suunatud turvaline makselahendus Internetis, see on ühtlasi ka kõige kiirem viis e-poes tasumiseks.  Pangalingi kaudu maksmisel suunatakse Teid peale ostutellimuse vormistamist Teie poolt valitud internetipanka. Panka sisenedes näete eeltäidetud maksekorraldust, kus on kirjas Teie tellimuse detailid. Kinnitage maksekorraldus ning vajutage seejärel nupule „Tagasi kaupmehe juurde”.  

Tähelepanu!
Peale makse sooritamist vajutage kindlasti nuppu „Tagasi kaupmehe juurde”. Vastasel korral võib juhtuda, et info makse õnnestumise kohta ei jõua meieni ning Teie tellimuse täitmine võib viibida.

 Ettemaksu arve  

Parim lahendus neile klientidele, kes kasutavad internetipangas koodikaarte ning kelle päevane makselimiit on seetõttu piiratud.  Kui valite selle makseviisi, siis saadame Teile pärast tellimuse kinnitamist e-postiga ettemaksu arve.  Ettemaksu arve tasumiseks on Teil aega 3 tööpäeva ning seda võite tasuda ühekorraga või mitmes osas. Kui arve kogusumma on laekunud Sontravento OÜ kontole, tarnitakse Teie tellimus vastavalt Teie poolt valitud tarneviisile.  Kui ettemaksu arve ei ole tasutud 3 tööpäeva jooksul, loeme seda Teie sooviks ostust loobuda ning tühistame Teie tellimuse.
Ettemaksu arve tasumisel palume Teil kindlasti maksekorralduse selgituste lahtrisse kirjutada oma tellimuse number - see kiirendab ja lihtsustab oluliselt Teie tellimuse täitmist.  

Tähelepanu!
Ettemaksu arve ei ole aluseks pretensioonide esitamiseks. Selleks on Teil vaja originaalarvet, mille saate koos kaubaga tellimuse üleandmisel.  

Krediitkaart

Mesinduspood.ee  pakub mugavat ja kiiret, samas turvalist krediitkaardiga maksmise võimalust. Ostude eest saate tasuda koheselt peale ostutellimuse kinnitamist. Tehingu teostamisel suunatakse Teid  Pankade Kaardikeskusesse,  kaardi andmete sisestamine toimub seal paiknevasse andmebaasi. Panka sisenedes näete eeltäidetud maksekorraldust, kus on kirjas Teie tellimuse detailid. Aktsepteerime Visa, MasterCard/EuroCard kaarte. Krediitkaardiga maksmiseks on vajalikud järgmised andmed:
• Kaardi number
• Kaardi kehtivusaeg - kuu/aasta
• Kontrollkood (CVV)
• Kaardi valdaja täispikk nimi, nii nagu see on kaardile märgitud .
Peale oma eelnevate andmete sisestamist autoriseerib Pankade Kaardikeskus tehingu Teie pangas.

Tähelepanu!
Teie kaardi andmeid Mesinduspood.ee veebipoes ei salvestata.

Sontravento OÜ konto

SEB Pank AS
Arveldusarve: EE361010220200697229
SWIFT/BIC: EEUHEE2X

 

2. TARNEVIISID

Kõik pakid saadetakse välja orienteeruvalt kell 17:00.

Kuller

Selle tarneviisiga saadame Teile kauba kulleriga aadressile, mille tellimuse vormistamisel kauba kättesaamise kohaks sisestasite. Seda tarneviisi rakendatakse ainuvalikuna ka suuremõõtmeliste ja raskete kaupade puhul (meevurrid jms.). Palun jälgige tellimuse vormistamisel esitatavate kontaktandmete õigsust vältimaks viivitusi ja arusaamatusi toodete kohaletoimetamisel. Kauba saadame Teile Eesti Vabariigi piires 1-3 tööpäeva jooksul peale makse laekumist Sontravento OÜ kontole. Kohaletoimetamise päeval võtab kullerfirma esindaja Teiega ühendust ning lepib kokku Teile sobiva kauba üleandmise aja. Tellitud kaup antakse kulleri poolt Teile üle koos saatelehega. Enne saatelehe allkirjastamist soovitame kindlasti Teil toodete pakend üle vaadata ja toodete väliste vigastuste korral märkida kulleri saatelehele sellekohane märkus. Tellitud kaup antakse üle vaid tellimuses märgitud isikule, isikut tõendava dokumendi esitamisel. 

Tähelepanu!
Palume Teil vigastatud tootest teatada elektronposti aadressile info@mesinduspood.ee
hiljemalt ühe (1) kalendripäeva jooksul peale toote kättesaamist. Vigastatud toode asendatakse või lepitakse Tellijaga kokku muu hüvituse viis, vt ka Tagastustingimused. 

Itella Smartpost pakiautomaat

Valides selle tarneviisi, saate oma tellimuse kätte Teie poolt valitud Smartposti automaadist. Kohe kui pakk on jõudnud sihtkoha pakiautomaati, edastatakse paki saajale teade SMS teel, mis sisaldab uksekoodi. Kauba kätte saamiseks on vajalik pakiautomaati sisestada saadud uksekood. Rohkem infot leiate www.smartpost.ee  

Tähelepanu!
Tellitud ja ostetud kauba eest selle transportimise jooksul vastutab mesinduspood.ee, kauba kättesaamise hetkest pakiautomaadist läheb kauba kahjustumise ja/või kadumise risk üle tellijale. Juhul, kui tellija on kauba kättesaajana märkinud kellegi kolmanda isiku, kinnitab ta vastava korralduse andmisega, et nimetatud kolmas isik võtab endale kauba vastuvõtmise kohustuse ja vastutuse selle juhusliku kahjustumise ja/või hävimise riski eest alates kauba vastuvõtmisest pakiautomaadist. SmartPOST pakiautomaadis hoitakse sinu pakki 7 päeva.

Omniva pakiautomaat

Valides selle tarneviisi, saate oma tellimuse kätte Teie poolt valitud Omniva automaadist. Omniva pakiautomaadid on unikaalsed selle poolest, et tellitud kauba saab kätte ööpäevaringselt, kuna automaadid asuvad välitingimustes ning juurdepääs on igal ajal tagatud.Samuti on võimalik kauba liikumist jälgida. Kohe kui pakk on jõudnud sihtkoha pakiautomaati, edastatakse paki saajale teade SMS/e-kiri, mis sisaldab uksekoodi. Kauba kätte saamiseks on vajalik pakiautomaati sisestada saadud uksekood. Rohkem infot www.omniva.ee

Tähelepanu!
Tellitud ja ostetud kauba eest selle transportimise jooksul vastutab mesinduspood.ee, kauba kättesaamise hetkest pakiautomaadist läheb kauba kahjustumise ja/või kadumise risk üle tellijale. Juhul, kui tellija on kauba kättesaajana märkinud kellegi kolmanda isiku, kinnitab ta vastava korralduse andmisega, et nimetatud kolmas isik võtab endale kauba vastuvõtmise kohustuse ja vastutuse selle juhusliku kahjustumise ja/või hävimise riski eest alates kauba vastuvõtmisest pakiautomaadist. Omniva pakiautomaadis hoitakse sinu pakki 7 päeva.

 

3. TAGASTUSTINGIMUSED

Palume Teid  kauba kättesaamisel alati  pakend üle vaadata ja toote/toodete vigastuste korral märkida kulleri saatelehele sellekohane märkus. Pakiautomaati tellitud kauba puhul, teavitage toote/toodete defektist nii kiiresti kui võimalik, kuid mitte hiljem kui 1 kalendripäeva möödumisel kätte saamisest.  Toote/toodete defekti ilmnemisel, palume Teil teatada  probleemist e-posti aadressil info@mesinduspood.ee , lisades kirjelduse, kuidas ja millal oli puudus avastatud või tekkis ning lisama ka fotod defektist. Vigastatud toode asendatakse või lepitakse Tellijaga kokku muu hüvituse viis.

14 päevane tagastusõigus

Kui kaup mingil põhjusel ei sobi või ei vasta Teie ootustele, siis on Teil õigus see tagastada 14 päeva jooksul, alates kauba kätte saamisest. Kauba tagastamiseks peate tegema vastavasisulise kirja e-maili teel info@mesinduspood.ee Tagastatav kaup peab olema kasutamata ja originaalpakendis, tootega tuleb tagastada kõik kaasasolevad osad (sh kasutusjuhendid ja eemaldatavad detailid). Tagastatavale kaubale peab olema lisatud ostuarve. Tagastatud kauba eest kantakse raha tagasi samale arvelduskontole, millelt oli tasutud kauba eest, viivitamatult, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest. Tagastamisele ei kuulu saatmiskulu, mis oli makstud tellimuse esitamisel. Tagastamisega kaasnevad transpordikulud kanab tellija, välja arvatud ümbervahetatavad kaubad, milleks on rõivaid, kindad ja näovarjud, mida on võimalik ümber vahetada teise suurusega sama artikli ja värviga toote vastu 14 päeva jooksul.  

Kauba ümbervahetamine

Tellijal on õigus vahetada rõivaid, kindaid ja näovarje ümber teise suurusega sama artikli ja värviga toote vastu 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest. Kauba ümbervahetamiseks tuleb kaup tagastada ja tellida uus kaup, kauba tagastamisega seotud  kulud kannab tellija. Tagastamine peab toimuma 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest. Kauba ümbervahetamisega uut saatekulu ei lisandu.

Pretensioonide esitamine

Kõikidele toodetele kehtib pretensiooni esitamise õigus kahe aasta jooksul, alates ostukuupäevast. Asja puuduse ilmnemisel peab tarbija hiljemalt kahe kuu jooksul sellest müüjat kirjalikult  teavitama ehk esitama pretensiooni. Pretensioonis tuleb ära märkida: tarbija nimi ja kontaktandmed; kaebuse esitamise kuupäev; kauba või teenuse puudus, fotod puudusest;  kauplejale esitatav nõue; ostuarve või selle koopia. Lisaks eelpooltoodule on ostjal ka kõik muud Eesti Vabariigi seadusandlusest tulenevad  õigused.

 

4. KUIDAS E-POEST OSTA   

Tahame pakkuda lihtsaimat ning kiireimat mesindustarvete ostmise kogemust ning loodame, et antud juhend aitab Teil kogu ostuprotsessist hea ülevaate saada. Ostuprotsess koosneb järnevast 8-st etapist.

 1. Toodete valimine

Huvipakkuva toote saad valida mitmel viisil, kasutades otsinguid, kategooriaid jne. Kui olete endale sobiva toote leidnud klikige toote pealkirjal, ikoonil või "Lisa ostukorvi" nupul.

ostuprotsess 1

 2. Toodete kirjeldus

Toote lehel saad lisada tooteid. Kui valitud  toote info on selge ning ammendav, samuti on valitud kogus, kasutage  nuppu "Lisa ostukorvi".

ostuprotsess 2

3. Ostu vormistamine

Ostukorvi lisatud toote/toodete ülevaade. Siin  lehel saab hinnata ka tarne maksumust, selleks vali rippmenüüst tarne viis. Kokkuvõtlikult on näha ostu  lõppsumma koos tarne makumusega. Kui olete valmis ning tahate sooritada ostu, siis vajutage nupul "Vormista ost"

ostuprotsess 3

 4. Kohaletoimetamise andmed

Täitke tellimuse kohaletoimetamiseks vajalikud kontaktandmed. Tärnga tähistatud väljad on kohustuslikud ning vajalikud saadetise kohale toimetamiseks. Soovi korral on Teil võimalus liituda uudiskirjaga, mille kaudu saadetakse infot sooduspakkumistest. Valides „Läheta sellele aadressile“ saadetakse kaup ostja aadressile. Valides „Läheta erinevale aadressile“ on võimalik kaupa saata ka ostja aadressilt erinevale aadressile nt. mesinikust vanaisale. Kui olete valimis klikige  lingil "Jätka".

ostuprotsess 4

5. Kohaletoimetamise viis

Siin on Teil vajalik määrata kohaletoimetamise viis. Itella Smartpost ja Post 24 puhul valige just Teile sobiv pakiautomaat, kust soovite tellitud kauba kätte saada. Olles valinud kulleri, tuuakse kaup Teile tellimuses esitatud aadressile. Kui valik on tehtud, vajutage "Jätka".

ostuprotsess 5

6. Makse info

Määrake ära Teile sobiv ostude eest tasumise viis. Pangalingid ning krediitkaart eeldavad 100% tasumist. Ettemaksuarve võimaldab maksta 3 päeva jooksul telimuse esitamisest. Kui olete valiku teinud klikige  lingil "Jätka".

ostuprotsess 6

7. Tellimuse ülevaade

Siin lehel esitatud tellimuse ülevaade, kus on kirjas toode/tooted, tarne maksumus ning  ostu lõppsumma. Ostuprotsessi edukaks lõpetamiseks on Teil vajalik nõustuda e-poe kasutuslepinguga märkides ära vastav kast „Nõustun e-poe kasutustingimustega“. Vajadusel saate lisada tellimusele oma kommentaari, sisestage see vajadusel vastavale väljale. Kui kõik eelnevalt sisestatud andmed  on korrektsed siis vajutage nupul „Esita tellimus“

 

ostuprotsess 7

8. Makse

Olles valinud ettemaksuarve, saadetakse see Teile arve  tellimuses sisestatud e-mailile, ülekande tegemiseks on Teil aega 3 päeva. Kui ettemaksu arve ei ole tasutud 3 tööpäeva jooksul, loeme seda Teie sooviks ostust loobuda ning tühistame Teie tellimuse. Olles valinud pangalingid või krediitkaardiga tasumise, siis suunatakse Teid siin etapis edasi vastavasse panka või Kaardikeskuse lehele. Peale makse teostamist vajutage kindlasti nupul "Tagasi kaupmehe juurde". Palju õnne, tellimus edukalt sooritatud! Saate selle kohta ka tellimuses sisestatud e-posti aadressile kinnituse.